Waar vragen zijn, zijn antwoorden. Je vindt zie hieronder!

Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons dan naar info@driftomtedansen.nl
of stuur ons een DM.

  • Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

    Je kunt online aankopen retourneren via het retourformulier wat is bijgevoegd bij de levering.

    Lees hier alle retourvoorwaarden.

  • Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

    Zodra wij jouw retour hebben ontvangen in ons magazijn verwerken wij de betaling zo snel mogelijk. Dit duurt maximaal 14 werkdagen. Je ontvangt de aankoopprijs terug op dezelfde manier waarop je hebt betaald.

    Heb je na 14 werkdagen je geld nog niet retour? Neem dan contact op met de klantenservice door te mailen naar info@driftomtedansen.nl.

  • Moet ik betalen voor het retourneren van een artikel?

    De kosten voor het retourneren van een artikel worden niet vergoed. Je kunt zelf de verzendmethode kiezen.

  • Krijg ik mijn verzendkosten terug na retournering?

    Als je een bestelling retourneert, ontvang je de betaalde verzendkosten niet retour.

  • Kan ik mijn artikel ruilen/retourneren na de retourtermijn?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Ben je niet in de gelegenheid om binnen de retourtermijn jouw aankoop te retourneren? Neem dan contact op met de klantenservice.

  • Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

    Het is mogelijk om te betalen met Ideal, Giropay, Bancontact, Sofort Banking, Visa, Mastercard en American Express.

  • Kan ik achteraf betalen?

    Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen.

  • Welke bezorgopties kan ik kiezen?

    Je kunt de bestelling bij jou thuis laten bezorgen via PostNL.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Als je jouw pakket op werkdagen besteld voor 20:00, dan verzenden wij het pakket nog de op dezelfde dag. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice via info@driftomtedansen.nl.

  • Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?

    Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te verzenden. Staat het gewenste land niet tussen de bezorgopties, neem dan contact op met de klantenservice.

  • Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?

    Dit is zeker mogelijk. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je een afwijkend bezorgadres invullen. Het versturen naar een postbus is niet mogelijk.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

    Indien je iets aan je bestelling wilt wijzigen/annuleren kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@driftomtedansen.nl. Zij kunnen jou het best adviseren.

     

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    De status van je bestelling kun je terug vinden via de track- & trace-code bij je orderbevestiging.

  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, hoe lossen we dit op?

    Oeps, wij hebben een fout gemaakt bij het inpakken van je bestelling. Neem binnen 48 uur contact op met de klantenservice en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

  • Er ontbreekt iets aan mijn bestelling. Ontvang ik dit nog?

    Het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. Indien deze niet binnen 5 dagen na het plaatsen van de bestelling is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

    Neem contact op met de klantenservice en we zullen zo snel mogelijk op zoek gaan naar een passende oplossing. Hou je factuur en ordernummer bij de hand dan kunnen we je zo snel mogelijk verder helpen.

  • Wat is de status van mijn klacht/reparatie?

    Wij trachten om je te allen tijde op de hoogte te houden van de status van je klacht. Mocht je toch vragen hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

  • Het artikel is beschadigd/vuil bezorgd, hoe lossen we dit op?

    Neem na levering binnen 48 uur contact op met de klantenservice. Wij zullen een passende oplossing bedenken.

  • Wanneer is Herfstdrift Festival?

    Herfstdrift Festival 2023 vindt plaats op 25 november op het NYMA-terrein in Nijmegen.

    Tijden: 14:00 – 00:00

  • Huisregels

    Lees hier onze huisregels.

  • Ik kan mijn ticket niet meer vinden

    Geen probleem! Je kan jouw ticket terugvinden via onze ticketpartner. Check https://eventix.nl/search en je ticket is zo weer gevonden. Wil het alsnog niet lukken? Mail dan naar info@driftomtedansen.nl, dan helpen wij jou verder.

  • Kan ik mijn gekochte ticket annuleren?

    Nee, helaas is dat niet mogelijk. Als je niet kan komen kan je het beste je ticket verkopen via een betrouwbare verkoopsite, zoals Ticketswap.

  • Waarom heb ik een sealed ticket?

    Sealed tickets zijn tickets die pas kort voor het evenement kunnen worden gedownload. De tickets zijn dus wél in jouw bezit, maar zijn pas downloadbaar vlak voordat Drift Festival begint. Je ontvangt dan een e-mail.

    Meer informatie over sealed ticket kan je vinden via de Eventix FAQ.

  • Waar is Drift Festival?

    Drift Festival vindt plaats op het NYMA-terrein. Het adres is:

    De Kolk 13
    6541 AV Nijmegen

  • Vervoer naar Drift Festival

    Met de fiets?
    Met openbaar vervoer?
    Met de auto?

    Adres: De Kolk 13 – 6541 AV Nijmegen

  • Is Herfstdrift Festival en Drift Festival rolstoeltoegankelijk?

    Het terrein van Drift Festival is rolstoeltoegankelijk. Ook zijn er voldoende mindervalide toiletten aanwezig. Mocht je nog specifieke vragen hebben, neem dan contact op met  

  • Ik wil graag contact opnemen

    Heb je dringende vragen of wil je in contact komen met ons? Mail dan je vraag naar info@driftomtedansen.nl

Uw browser (Internet Explorer 11) is verouderd en wordt niet meer ondersteund. Hierdoor werkt deze website mogelijk niet juist. Installeer Google Chrome of update uw browser voor meer internetveiligheid en een beter weergave.